vrijdag 3 juli 2009

Opposites attract - Opnamedag 3

Ene hele lange opnamedag werd het. We hadden dan ook heel wat scènes in te blikken bij Marc thuis. De eerste spot werd gezet om 13u45 en het was 00u30 toen we het fantastische "It's a wrap" konden roepen. Marc's huis bood ons de nodige ruimte om te filmen en heeft ook de perfecte uitstaling om door te gaan voor het huis van Sophie. Er werd goed gewerkt. Ronny zorgde telkens voor een goede uitlichting en bood de nodige assistentie bij Marc, onze beeldregisseur. Christiaan was vaste cameraman van dienst en Annie zorgde gewoontegetrouw voor de klank Rond 17u00 kwam Eric Dobbelaere opdagen om wat beelden te schieten voor de "making of" (wat altijd een heel leuk souvenir is). Ikzelf moest maar één scène spelen waardoor ik me wat kon bezighouden met de acteursregie van Griet en Beatrijs. Om 20u30 tenslotte kwam Pat langs. Zij had voor de hele ploeg frietjes gehaald en kwam die afgeven. Je kon bijna van een perfect gestroomlijnde machine spreken. Plezant werken op die manier.

En we hebben goed gewerkt. We schoten een paar hele mooie plaatjes en ook van het acteerwerk ben ik grosso modo tevreden. We schieten op en hebben al een paar leuke scènes ingeblikt. En ook het contrast tussen Ronny en Sophie wordt meer en meer duidelijk. Heel plezant allemaal. Ik denk dat we een leuk filmpje aan het maken zijn. Althans dat hoop ik. En ik verlang nu al naar de volgende opnamedag. Graag zou ik die laten doorgaan op 12 juli, ergens in een café, maar we zien nog wel. Tot de volgende !

Geen opmerkingen: