woensdag 29 juli 2009

Opposites Attract - opnamedag 4

Ronny "Dep(p)"

Heel even waande ik me een echte filmster. Ik waande me de enige echte opvolger van Johnny Depp. Iedereen op de set noemde me namelijk een "Dep". En ik dacht bij mezelf : "Waauw ! Wat een compliment ! Ze vinden mij een "Depp" !". Algauw kwam de ontnuchtering toen bleek dat "Dep" eigenlijk gewoon het dialect is voor sul en dat mijn personage in de film een echte "Dep" is. Weg droom ... woesj !!!

Maar het was toch weer plezant. Een hele mooie locatie (met dank aan de broer en de schoonzus van Pat voor het gebruik van hun restaurant) en een gemotiveerde crew en cast. Deze dag bracht ook de introductie van een nieuw personage, met name de ober in het restaurant. Stijn Defour kwam dit spelen en deed dit meer dan behoorlijk. Ik hou van film, hoe moeilijk het soms ook is. Ik hou van het kleine spel, ik hou van de manier waarop je met een kleine oogopslag of een glimlach een kleine emotie kunt tonen op het grote scherm. Ik hou van het bijwijlen "onderacteren" in een film. Begrijp me niet verkeerd hé, ik blijf theater heel plezant vinden, maar film is en blijft toch mijn grote liefde. En ik hou van de mensen met wie je samen een film maakt. De mensen met wie je de passie voor film deelt. Allemaal even gedreven, allemaal even grote liefhebbers van de "zevende kunst". Meer van dat, zou ik zeggen. Op naar de volgende !

Geen opmerkingen: