zaterdag 20 februari 2010

Groot Alarm

Tja, ik kan het mij niet veroorloven om hier een kwotering aan te geven, daar ik zelf te veel betrokken was bij dit stuk en ben bij dit gezelschap. Vanuit mijn ervaring kan ik enkel zeggen dat ik dit een goede productie vond. Het spel was vrij homogeen naar onze normen en ook het stuk lag mij meer dan veel van die andere komedies of blijspelen. Ik heb het een vijftal keer gezien en telkens moest ik lachen met een aantal benarde situaties waarin hoofdrolspelers Theo en Bertus zichzelf gestoken hadden. Mooi decor ook met twee kamers achter elkaar. De slaapkamer lag iets hoger dan de ervoor gelegen living waardoor alles in beide kamers altijd zichtbaar bleef. Toch een creatieve oplossing voor ons kleine podium. Origineel lagen beide kamers naast elkaar. Goed gevonden van onze vaste regisseur Rudy.

Ik heb er alvast van genoten en ik denk dat ook ons publiek dit stukje gesmaakt heeft. En nu gaan we aan de slag want volgend jaar bestaan we 15 jaar en dan zijn we van plan om ons publiek eens extra te verwennen. Tot volgend jaar !

Geen opmerkingen: