dinsdag 18 november 2008

Smiley

Gisteren naar "Loft" geweest. Schitterende film trouwens (ik heb een recensie geplaatst op Facebook (voor de geïnteresseerden)). En dat deed me eraan denken dat ik ook nog ergens met een filmpje bezig ben. "Smiley" heet het. En het is alweer een tijdje geleden dat ik hierover nog eens iets geschreven heb. Ik kan jullie met een gerust gemoed zeggen dat de film nu echt wel bijna af is. De ruwe montage was al een tijdje klaar en nu wordt die onder handen genomen door een vriend (Ronny Claus, die wel van wanten weet wat monteren betreft). Hij slaagde er tot nu toe in om nog 8 minuten af te doen van onze eerste montage. En hij is nog niet klaar.

Ik voorzie een avant-première (voor alle medewerkers en sponsors) ergens in januari. En dan gaat de film effectief in première op het clubfestival van film- en videoclub Impuls op zondag 15 februari 2009.

De trailer is ook bijna af en die zal ik heel binnenkort online zetten. Diezelfde trailer zal trouwens ook vertoond worden op de Kerst- en Cultuurmarkt van Knokkeboem op zaterdag 13 december 2008.

Geen opmerkingen: