donderdag 4 september 2008

La vie

Bewogen weken achter de rug en waarschijnlijk nog voor de boeg ook. Gelukkig blijft er één constante in mijn leven, namelijk toneel. We zijn volop bezig met de repetities van "Closer" en die verlopen, naar mijn bescheiden mening, vrij vlot. De concentratie is goed, de sfeer is goed en de regisseur is heel lief. Kortom, we amuseren ons. Let wel, we zijn er ons alle vijf heel goed van bewust dat dit geen gemakkelijk stuk is om te spelen en dat dit voor ons zeker een uitdaging is. Maar we zijn enthousiast en we gaan er voluit voor. En nu maar hopen dat "ons" publiek dit kan appreciëren.

Ondertussen zijn we ook opnieuw gestart met de repetities van "Amantine". Ook dit blijft leuk, al moet ik zeggen dat dit, voor mij dan toch, wat ongelegen komt. Ik kan mijn tijd nu wel voor andere dingen gebruiken. Maar goed, we staan ervoor en we gaan ervoor !

Always look on the bright side of life !

Geen opmerkingen: