vrijdag 19 september 2008

Toneel

Toneel is geen hobby. Toneel is een passie. Toneel zit in je lijf en je leden. Toneel laat je niet los. Het is iets waar je bijna dag en nacht mee bezig bent. Althans bij mij is dat zo. Het gaat bij mij zelfs zo ver dat ik voor Klakkeboem, naast acteren of regisseren, nog allerlei taken op mij neem die normaal gesproken niet door een acteur gedaan worden. Maar ik doe het omdat ik het graag doe. Ik maak bijvoorbeeld graag affiches, ik maak graag uitnodigingen, ik help graag bij het uitdenken van een decor, ... Anders zou ik dit echt niet doen, geloof me vrij !

Het enige nadeel aan dit alles is dat ik soms wat teveel wil doen waardoor ik dreig de pedalen te verliezen. Bij deze wil ik dan ook een warme oproep doen. Wie zich geroepen voelt om wat mee te helpen bij het verzamelen van allerlei rekwisieten, graag ! Kun je met de computer werken en wil je helpen bij het maken van een soort presentatie om te gebruiken tijdens de voorstellingen van "Closer", graag (oh, Pedro, eigenlijk had ik hiervoor aan jou gedacht) ! Ken je iets van belichting en wil je helpen bij het ophangen van de spots, graag ! Voel je je geroepen om een klankband te maken, graag ! Jullie zijn altijd welkom (lid van Klakkeboem of niet). Wij repeteren iedere maandag, dinsdag en donderdag vanaf 20u00 in het Parochiaal Centrum te Zwevegem-Knokke. Tot maandag dan ... ?

1 opmerking:

Anoniem zei

Kurt, je kan op mij rekenen. We zetten ons even samen zodra ik terug ben. En ik kom natuurlijk eens langs tijdens een repetitie. Tot binnen een tiental dagen.