woensdag 15 oktober 2008

De laatste loodjes

De laatste loodjes wegen het zwaarst, zegt men toch altijd. Of ze het zwaarst wegen, weet ik niet, maar ze wegen wel zwaar. Hoewel ik tot mijn vreugde vaststel dat er nu toch wel wat "technische" mensen aanwezig zijn op de repetitie, waardoor ik me nu voor 150 % kan concentreren op mijn nieuwe vriend, m.n. Larry.

Het komt goed. Ik heb nu gezien dat ook scène 3 in orde komt, wat een pak van mijn hart is. Door het wegvallen van de podiumstukken, zal ook de belichting heel wat makkelijker zijn dan (ik zeg niet dat het nu spotgemakkelijk wordt, maar toch) met de podiumstukken. Ik zie ook dat we een materiaalmeester hebben die ons wat kan bijstaan achter scène. Kortom, alles begint nu toch stilaan op zijn pootjes te vallen.

Daarom bedankt aan Pedro, "Pieps", Pieter en Pat (de vier P's) voor hun "technische" en morele ondersteuning tijdens de repetities. Tot de volgende !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Graag gedaan, Kurt. Tot vanavond.

Anoniem zei

Je weet dat het voor mij geen moeite is om een beetje te komen helpen/kijken als ik kan.
De laatste loodjes wegen inderdaad meestal het zwaarst, maar de voldoening zal dan hopelijk des te groter zijn!