zondag 26 oktober 2008

TROTS

Wat ben ik gelukkig dat we uiteindelijk deze productie hebben aangedurfd, hoe moeilijk en zwaar het af en toe ook geweest is. Ik ben trots op wat we brengen en als je na een voorstelling zo'n schitterende commentaren krijgt dan weet je niet half hoeveel deugd dit doet!
Ik wil bij deze iedereen bedanken voor het vertrouwen in deze productie, voor de steun tijdens de repetities, voor de gezelligheid, voor de warmte, allé ...voor alles !!!!!
Ik geniet van dit stuk, geniet van het publiek, geniet van de mensen waarmee ik op het podium sta, geniet van het napraten achteraf, van alle mensen die springen om van Closer een onvergetelijke tijd te maken...merci!
Wat is toneelspelen op zo'n manier toch ZALIG!!!

Oja zelfs mijn kindjes, die er eigenlijk (gelukkig maar...) geen jota van begrepen, waren onder de indruk! Ze spelen nu stiekem van doktertje en fotograafje! :-)

Geen opmerkingen: