zondag 26 oktober 2008

Toneelweekend

We hebben net een toneelweekend achter de rug. Een weekend met "Closer". Toen we hieraan begonnen, zo'n jaar geleden. Toen we er voor het eerst aan dachten om "Closer" te brengen, had iedereen zoiets van : "Is dit wel iets voor Klakkeboem ? Kunnen wij dit aan ? Wat zal het publiek hiervan vinden ?". Kortom, iedereen had zijn twijfels. Ook wij, de acteurs en de regisseur. Daarbij kwamen dan nog eens onze persoonlijke problemen en de twijfels namen alleen nog maar toe.

De verwachtingen waren dan ook hooggespannen en de zenuwen gierden door onze hoofden. Je kon ze voelen tot in de zaal. En dan is daar het moment : 19u30. We moeten op ! Willen we dit wel ? Kunnen we dit wel ? Ja !!! We moeten erin geloven en er 200 % voor gaan. En dat deden we dan ook, allemaal : Pedro, Pieps, William, Pieter, Fabiola, de weekendorganisatie en wij, de acteurs. We gingen ervoor en tot twee keer toe kregen we een schitterend applaus en alle twijfels vielen weg. De reacties waren overwegend positief en dat deed ons verschrikkelijk veel deugd. Op naar het volgende weekend ... Tot dan, vrienden-Klakkeboemers !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Kurt en Co,

Ik val wellicht in herhaling maar jullie mogen terecht trots zijn op jullie prestatie. Jullie weten dat ik op dit vlak rechtuit ben en dat ik het jullie ook vlakaf zou zeggen als ik het niet goed vond. Maar jullie hebben mij al een paar keer sprakeloos gemaakt tijdens de voorstellingen en op bepaalde momenten werd ik zelfs (jaja, zelfs Pedro) een beetje emotioneel. En dat wil wat zeggen. Geloof me. Nog eens : ik ben godverdomme immens trots op jullie en doe vooral zo voort. Dan kan ik blijven stoefen dat jullie mijn vrienden zijn. Haha.

Johan Bonte zei

Inderdaad,

Gedurfd, gewaagd èn schitterend gebracht. Een strakke regie van Fabiola zorgde voor 4 sterke acteurs en actrices op scène. Toneel waar ik echt van genoten heb. Een mooi en boeiend verhaal met humor en spanning. Zeer mooie beelden. Het betere amateurtheater. Doe zo verder!!!