vrijdag 16 oktober 2009

Eén vloog over het koekoeksnest


Binnen twee weken is het zover, m.n. op vrijdag 30 oktober hebben we première van "Eén vloog over het koekoeksnest". Toch wel één van mijn favoriete stukken aller tijden. Misschien ook nog een kleine oproep aan iedereen die nog niet gereserveerd heeft : 't is nu 't moment !

Wat me telkens weer opvalt bij Klakkeboem, is het enthousiasme waarmee deze groep aan een productie werkt. En ja, er zijn ook wel eens "troubles" (wink, wink, Turkle) en kleine akkefietjes, maar uiteindelijk is ieder lid van deze toch wel uitgebreide cast dolenthousiast en zeker van plan om hier een mooie productie van te maken. En zo hoort het ook. Langs de andere kant mogen we ook nooit zeggen : "We zijn maar amateurs !". We brengen een mooi stuk en wij moeten er alles aan doen om dit stuk perfect te brengen. En dat het niet perfect zal zijn, dat weet ik ook wel, maar dat neemt niet weg dat we de perfectie moeten nastreven.

Ik ben echter wel van overtuigd dat de meeste medewerkers dat ook doen en dat we een mooie première tegemoet gaan. Ik zal er alleszins alles aan doen om mijn rol zo goed en zo kwaad mogelijk te brengen. Leve Klakkeboem !

Geen opmerkingen: