donderdag 2 oktober 2008

Druk !!!

We hebben het druk, ja ! Maar wat zou ik doen zonder die drukte. Ik maak me natuurlijk wat nerveus in de aankomende première van "Closer". Ook en zeker als ik bekijk wat er nog allemaal moet gebeuren op voorhand. Maar ik zou liegen als ik zeg dat ik het niet graag doe. Ik hou van toneel, maar ik hou ook van "Klakkeboem" en ik wil er alles voor doen om met "Klakkeboem" mooie producties te brengen !

Wat het stuk zelf betreft, ben ik tevreden (maar wie ben ik, natuurlijk ?). Er wordt geconcentreerd gerepeteerd en ik heb gisteren een beetje zitten kijken vanuit de zaal en ik heb een aantal hele mooie dingen gezien. Ik zie mezelf natuurlijk niet bezig, maar ik hoop dat ik een beetje op het niveau zit van de rest. Als we zo blijven verder werken, dan komt het zeker in orde. Ik geloof in deze productie.

Op naar de "try-out" volgende week. Hopelijk kunnen we de leden even enthousiast krijgen als wij zijn.

Geen opmerkingen: