zondag 14 december 2008

Knokkeboem - Kerst- en Cultuurmarkt



Hoewel ik eerst wat bedenkingen had bij het concept (een Kerstmarkt combineren met cultuur), heb ik toch met heel veel enthousiasme deelgenomen aan dit initiatief. En het was leuk (jammer van de regen waardoor de opkomst wat te wensen over liet). Het is het moment om nog eens iets te doen, samen met wat vrienden. Zo konden Pedro en ik een aantal van onze filmpjes laten zien (hierboven zie je mijn favoriet en wie geïnteresseerd is, hier kun je ze allemaal zien : Youtube). Het was ook het uitgelezen moment om de trailer van "Smiley" eens te laten zien en reclame te maken voor de première op 15 februari in OC De Vonke te Heule (meer hierover op Smiley).

Griet en ik vertelden ons verhaal : "Pietertje". OK, de opkomst was dan misschien wel mager, maar ik ben ervan overtuigd dat de mensen die de moeite namen om tot bij ons te komen, het wel mooi vonden. En tenslotte was het leuk om eens een aantal mensen, die normaal gezien geen podiumbeesten zijn, aan het werk te zien in de "Levende Kerststal". Al bij al een plezant initiatief. Maar het ware misschien wel beter geweest als alles wat meer geconcentreerd was rond één centraal punt. Maar goed, als je niets doet, kan je ook niets verkeerd doen.

1 opmerking:

Griet zei

Hoe meer we het verhaal vertelden, hoe leuker en spannender, maar ook hoe eenvoudiger het werd. Inderdaad jammer dat er niet wat meer mensen kwamen opdagen.... Enfin, we hebben ons geamuseerd en dat is het belangrijkste!