woensdag 11 juni 2008

Cursus en leesclub

Gisteravond was het cursus. Patrick haalde het echter niet. Zijn dochtertje was ziek en het duurde een tijdje voor ze een dokter konden bereiken. We wachtten tot 20u30 en besloten dan maar om er ene te gaan drinken in de "Sachsen". En dat was bijzonder gezellig. Altijd leuk om met een aantal gelijkgestemden en -gezinden wat "na te praten". Hetzij over de cursus, hetzij over muziek, hetzij over toneel, of over wat dan ook. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Wat de leesclub betreft, ik moet hier heel dringend werk van maken. Als ik voor het verlof nog wil weten welk stuk we gaan brengen in de krokusvakantie, moeten we toch binnenkort beginnen lezen. Ik maak vanavond een selectie en vraag boeken aan ! Bij deze !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kurt,

Als je nog lezers nodig hebt, dan zijn Eve en ik graag van de partij...

Anoniem zei

Ik ben ' Alles voor de tuin' aan het lezen. Ik moet zeggen dat ik dit echt wel een goed stuk vind. Het is een mooi verhaal, met heel wat verbale humor en met personages die uit te diepen zijn. Die Jack, die komt vertellen tegen het publiek is ook een leuk gegeven. Enfin,ik ben er nog niet (zit net over de helft), wanneer ik het uit heb, laat ik nog meer weten. Mijn volgende stuk? Mannen in korte rokjes. Hmmm... wie heeft dit mij aangesmeerd? Ik verlang ook wel naar 'Abigail's party',... Allé, nog véééél leeswerk dus....