woensdag 4 juni 2008

Terug naar Klakkeboem

De man die op dit moment achter het scherm van zijn pc zit en deze tekst uit zijn vingers te voorschijn tovert, is een gelukkig man. Na een onderbreking van bijna 3 jaar, sta ik op punt om terug te keren naar Klakkeboem. Een gezellige toneelvereniging waar ik een aantal jaren actief lid ben van geweest en enorm veel plezier heb beleefd tijdens het uitoefenen van een van mijn favoriete hobby's. Een vereniging waar ik heel wat nieuwe vrienden heb gemaakt die mij nog steeds nauw aan het hart liggen. Die terugkeer zorgt ook voor enige zenuwachtigheid. Hoe zal de groep reageren ? Heeft het verblijf in het buitenland mij veranderd ? Vind ik mijn plaats terug in een groep die er op alle gebied vooruit is op gegaan terwijl ik figuurlijk stil ben blijven staan ? Moet ik mij gedragen als een nieuw lid en mij wat bescheiden op de achtergrond houden of vlieg ik er onmiddellijk in alsof ik nooit ben weg geweest ? Vragen die mij dagelijks eventjes stil doen staan en die met de tijd beantwoord zullen worden. In ieder geval : Klakkeboem... Jullie kunnen terug op mij rekenen. Ik heb jullie gemist...

3 opmerkingen:

Kurtie zei

Ha de Pedro. Weet je wat, wees gewoon jezelf. Wij zijn ook allemaal heel blij dat je terug komt.

Anoniem zei

Helaba Pedro,
Leuk dat je met ons blogt!!!!! Ik zal mijn 'mannetje'(heb je hem?) moeten staan als vrouw tussen die twee stoere binken! Maar pas op, vrees niet,ik red me wel! Meer vrouwelijk gezelschap zou natuurlijk welkom zijn (hint aan alle klakkeboem-vrouwen)!
Wij verlangen allemaal tot je weer terug bent! Dat er heel wat zaken veranderd zullen zijn, dat is een beetje normaal na zo'n lange tijd. Maar ik ben ervan overtuigd dat, na een aantal weken klakkeboem, het zal lijken alsof je nooit bent weggeweest!!!
Weet je dat ik eigenlijk verlang om eens met jou te spelen? Dat is er tot op vandaag nog niet van gekomen, hé. We zullen eens knipogen naar redgie Kurt...wie weet...
groetjes en tot blogs,
Griet

Anoniem zei

Hallo Kurt en Griet,

Ik blijf absoluut mijzelf... Daar kan je van op aan... Het doet deugd om te horen dat jullie in ieder geval al enthousiast zijn... En Griet, bij deze verstuur ik ook al een knipoog naar Redgie Kurt (wink wink)! Na alle lovende kritieken die ik over je gehoord hebt, sta ik te popelen om je tegenspeler te worden.